Tuesday, May 25, 2010

bila esok exam final

beza antara budak politeknik dengan budak uitm time final exam macam takde je. ramai orang kata lain. ramai orang kata ada beza.tapi kalau aku dah tulis TIME FINAL EXAM,dan kau masih nak bertekak pasal SILIBUS politeknik dengan uitm, tolong la bagi aku alasan , sebab apa aku tak patut humban kau dalam longkak depan rumah tuh. bau pun wangi lagi.

haih, aku duduk satu rumah dengan sembilan orang budak poli.dan budak uitm? aku sorang. huh, apahal lu buat muka ketat macam tu. betul ni aku tak tipu.laaa,betul la. aku malas nak buat dosa menipu pagi pagi ni. nenek aku kata kalau menipu masuk neraka.tak berbaloi ahh nak nak masuk neraka sebab collect dosa kecik.alang alang nak buat dosa,baik buat habis besar terus.baru la ad feel banyak kena sumbat neraka. tapi berani ke? ntah la korang. aku tahu aku tak. so percaya la.

oke oke. sambung.budak poli rumah aku ni pagi ni dah final paper. paper daya apa tah?kaji apa tah?rasa macam ada bahan bahan sikit nama subjek tu.pun aku lupa.di pendek kan cerita, SAMA macam uitm dia split.separuh studi bagai nak gila,separuh lagi main game bagai nak gila. haa,kan sama tuh. mana ada beza uitm dengan politeknik. apa apa pun,

GOODLUCK LA GUYS.

lepas paper kita ramai ramai humban si KAMIL dekat feringi. haa,biar padan muka dia.
haa, kau tak payah nak lari la esok, aku dah siap lekat cip radar dah dekat kau. heee,kena la kau karang. heh, ingat kami tak tahu ke kau plan nak lari pergi cina esok.haaa

SELAMAT HARI JADI KE DUA PULUH

untuk kamil.

*MIL,dah tua dah kita ni. Marilah mengundi.hehe.

No comments:

Post a Comment