Saturday, September 18, 2010

chicks turn on ke?

nak kata pelik tu tak tau la. tapi bagi gua pelik la jugak,hairan ada sikit.gua punya pelik pun, dulu dulu masa gua comel , gua guna juga style tu. gua heran, budak budak sekarang ni cakap kan main macho,pung pang pung pang. kalau cakap dengan member elok je cakap. merdu je. pronounciation pun perfek la gua cakap. kalau stakat nak bagi 8/10 tu tadahal la. tapi yang heran nya la, bial time nak mengayat semua lidah panjang dah jadi lidah pendek. yang brutal,macho pun dah jadi macam takde lidah dia punya gaya. semua nak memanjew jew. semua nawk kenew adew "w" jew. alaw alaw mawt rempiwt gituw. lepaws tuw nak kasi comewl lagiw , semua bendew nawk tukar jadiw "c" ke "t" ke. gua tak cukew taw camni.nak kata comel tu memang la macam comel gitu ah, bila dah comel sah sah chicks pun turn on kan?tapi,

tapi lagi, bila gua pun duk dengar chicks duk kondem benda jadah ni, terpikir pulak gua, ada ke orang nak turn on? yang pasti kalau MAYA KARIN cakap macam tu dengan gua, takde nye gua nak turn on. lagi gua muntah sana sikit, sini sikit ada lah. euwwh.

oke la, malas nak kondem betul. betul la semua orang lain lain, ada yang macam gua, ada yang brutal tapi ada taman, ada yang jiwang. secara literal, gua tak kisah semua tu. gua tak nak peduli pun sebenarnya. tapi gua just agak tertanya tanya jawapan bagi soalan gua tu. gua serius terpikir : CHICKS BOLEH TURN ON KE?

2 comments:

  1. turn on mendenye cmtu.spastik siot.
    kalau pmpn type cmtu pahamla dia nak tunjuk manje.tp kalau laki buat,cm wtfisthisshit.jpg lah kan.
    tp nampak pmpn buat pon aku rasa nak lempang.hmm cmne tu.

    ReplyDelete
  2. tak payah pikir lama lama, lempang je.

    ReplyDelete