Friday, September 17, 2010

kelebihan hari sabtu

sabtu is hari cuti. lagi best, sabtu ni hari cuti satu melesia. ada negeri cuti sabtu,ahad. ada cuti jumaat ,sabtu. tapi sabtu tu tetap cuti. sabtu boleh hubungkan dua negeri jauh jadi satu, dengan spend sabtu pegi melepak jauh jauh. aku tak sure apa aku merepek, tapi yang pasti sabtu bagi aku hari tidur time subuh, bangun time senja.

tapi sabtu harini lain. sabtu harini,hari rasmi buat report final projek. ahad buat asaimen. bukan nak riak cakap aku ni rajin ke tak.tapi aku tengah tertekan ni buat report, benda celaka susah. so, aku mengarut la menulis sikit. nak tulis mengarut atas report tu memang kena deduct markah. aku tak rela kena potong markah lepas semua yang aku buat ni dah ala ala komando masuk hutan. ye la, kena stalk jurnal tu sikit, jurnal ni sikit. kerja nak stalk jurnal je.nak baca sampai habis memang tak la. beratus jurnal kena refer. budak budak yang dah buat final projek tau la seksa dia cemana. haih, report report.

semangat,semangat :)

1 comment:

  1. chill la, baru fyp diploma, kalau degree entah macam mana tah.

    ReplyDelete