Saturday, March 5, 2011

002.

Before apa apa gua nak suara kan ketidakpuasan terlampau gua. Tak puas hati sangat sangat now. Sebab?

Okey, First, gua tak puas hati dekat budak budak bajet kool yang konon kool sangat bila kutuk belakang orang. Then budak budak bajet kool ni pun stock amboi kemain lagi gadjet nak penuh satu beg plastic parkson tu angkut kehulu kehilir. Gua paling pantang bila angkat tinggi tinggi just nak bagi orang nampak dia ada ipad.

Second, gua tak puas hati dekat budak budak hot pulak. Tak puas hati part tau la hot tapi tak payah la nak hina kawan gua kaw kaw depan kawan lu. Bukan lu sorang je budak hot.pftt. Lagi satu gua anti betul budak budak bajet hot yang stock tak puas hati bila ada orang lain yang lagi hot dari dia. Normal la tu, budak hot pun bukannya rare sangat dekat bumi ni sampai susah sangat nak jumpa, sampai nak kena pamper habis habis, tu mintak penampow namanya. Paham tak?


No comments:

Post a Comment