Saturday, March 5, 2011

003.

Family day fakulti mak tahun ni kemain lagi tau, siap buat dekat feringgi lagi, suka la mak nok. Ramai kemain lagi haa join. Happening habis hah. Ada game apa bagai semua. Tapi sleck motif nak rapat kan budak budak juniors dengan seniors and nak lepak lepak chill chill I love u, u love me, we are one big happy family dengan lecturer semua tak jadi. Nasib la kalau perangai tipikal remaja melayu nak naik kepala sangat. Stock nak lepak dengan geng je. Berpuak puak betul. Nak lepak satu batch je, tanak cakap dengan orang lain. Yang hot nak usha yang hot je, yang stock tak berapa nak hot macam gua ni nak cakap pandang sebelah mata pun tak boleh sebab mata tak bukak pun masa tengok gua. Toching habis gua tadi. Budak budak stock cool pulak sibuk nak buat kepala ala ala notty la konon. Siap nak gaduh bagai dengan senior pulak tadi. Celaka budak budak zaman sekarang ni. Rasa nak golek golek atas bara lepas tu makan je.Pehh sedap. Slrupp.

Okey dah dah melencong.

Gua ektuali nak cakap harini gua first time naik jet ski. Orang belanja pulak tu. Pehh lucky habis gua today. Beli ray ban fake dekat feringgi pun orang belanja. Lucky lucky. Okey, gua nak pergi beli nombor 4D kejap.

No comments:

Post a Comment