Saturday, March 5, 2011

001.

Aku tak rasa aku sorang je yang ada perangai macam ni. Perangai nak kata buruk, tak buruk, nak kata lawa tak lawa tapi okey laa. Aku ada this one attitude bila mana aku lagi teruja dengar lagu bila ada video. Aku nak kata cerewet tu tak la sangat , aku takde nak memilih genre sangat bila dengar lagu. Semua aku belasah semua aku sebat. Tapi bila aku dengar lagu first aku check dah sah sah la bait bait lirik dia kan. Aku usha elokk dulu test faham ke tak. Semua lagu ada cerita, even lagu Pokok Bergoyang yang aku belajar time time tadika dulu tu pun ada cerita cuma tak semua rajin nak cari stori belakang lagu tu. Zaman kecik kecik dulu jangan harap la aku nak cari kan , aku lagi eksaited nak hafal lagu lagu doremon apajadah semua, nanti senang sikit bila pergi sekolah boleh nyanyi ramai ramai masa rehat.

Okey melencong kejap.

Faham lagu satu hal. Tapi aku lagi cenderung nak faham video dia dulu baru aku boleh minat lagu tu. Kalau takde video kira exception la bak kata Hayley willian. Selalunya aku kalau tengok music video, otak aku ligat sangat nak pusing check satu satu. Contoh bila video tu macam kena sangat dengan video tu, aku akan jadi macam waahhh.

Senang kata aku cepat sangat impress , habis cerita.

No comments:

Post a Comment