Wednesday, August 4, 2010

pink tak cool.

rabu memang hari faveret aku. bukan sebab aku lahir hari rabu. bukan sebab hari rabu aku tak de kelas tapi sebab hari rabu hari best. hari rabu, semua orang gatal la konon nak nak jadi baik hati. baskin robin ada buat buy one scoop free one scoop. tapi gatal nak tukar nama jadi pink day. kalau takde pink memang tak dapat la dua scoop dengan harga satu scoop. tapi aku nak kata rimas tak la rimas sangat tapi PINK? mana nak cari. memang la tak adil. pompuan boleh la pakai pink. memang la jantan pun pakai pink sekarang tapi kalau muka tak jambu,kulit tak licin tak payah berangan la nak pakai pink.memang sah sah la tak lawa. kenapa tak MERAH? semua suka merah. lawa apa. aku bertimbun timbun warna merah. petik jari je.senang. tapi nasib baik la aku ada boxer pink dengan tali kasut pink. oke la jugak. dua benda tu tak payah muka jambu, muka durian pun boleh je pakai.tapi demi rabu, aku pakai jugak boxer pink hari rabu.walau bertahun tak basuh, aku sembur jugak AXE separuh botol janji bau menarik betis betis yang bertimbun dekat jusco tu. tapi nasib la, sampai skarang takde lagi yang nak buat buat pinjam hp aku kononnya tak jumpa cari hp. akak baskin tu pulak, mana ada nak pegang scoop seksi gila macam iklan lepas tu letak aiskrim banyak banyak tulis number dia. mana ada. memang aku tertipu la dengan iklan tu. nasib baik AXE tu kawan aku punya. terima kasih la kawan.

lagi best hari rabu, jusco TGV buat half price wayang. pagi sampai petang,semua wayang harga RM5. kan sedap. tertengok wayang tak best pun takde la rasa menyesal lagak nak bunuh diri. tu memang drama habis. last wayang 5 ringgit aku minggu lepas. tu tengok dengan geng geng Azian Azizi, Aide, Fiq dengan Atoi. aku pelik sikit haritu ramai sangat budak kimia tengok wayang. dalam wayang jumpa pulak junior bertimbun kiri kanan, habis wayang ada lagi tengah tunggu nak tengok wayang late night. Hafiz Sarani memang tergolong dalam golongan late night movie la dengan kekasih hati dia. ramai gila. patut TGV buat tagline "RABU MALAM KIMIA" . baru nampak gah sikit. tapi benda lepas biarkan lepas.

harini rabu lagi. rabu ni kelas memang takde langsung. so aku terpaksa buat buat rajin prepare standard solution dengan sample untuk kelas analisis minggu depan. kalau mak aku tahu rajin aku sampai macam tu sekali memang tak payah cakap la berapa banyak puji aku terima. rushing betul aku buat lab sebab nak pergi interview nandos. dapat jugak kerja dekat nandos. dapat gaji boleh la beli supra idaman aku. aku dah pernah sumpah, sapa bagi aku supra memang aku cium,couple dengan dia. tak kira la nenek, makcik, janda, muda, tua, pakcik,datuk, remaja, budak sekolah aku tak kisah. janji supra merah depan mata aku. aku boleh je sumpah sebab memang takde la orang nak bagi aku kasut supra. memang harapan je la kan. haih, supra supra. cace dah dapat supra. aku belum. memang hari hari dengki la dekat cace. kena pulak harini hari rabu yang macam lucky sikit sempat pulak main skate dekat jusco. skate si Yin berasmi la jugak harini. skate baru setup sedap tapi tak pakai lagi. harini rasmi sedap la main. sampai malam la jugak. macam tadi jugak benda dah lepas.walau baru sejam lepas, tetap dah lepas. sekarang yang penting aku kena cari makan. celaka betul kalau balik rumah,semua orang takde. ni nak buat drama ni.

2 comments:

  1. lucifer nk bg supra.cium kaki dgn tanduk beta dulu

    ReplyDelete
  2. celaka la lucifer nak menipu. hari hari cium, tak dapat dapat pun lagi haa

    ReplyDelete