Monday, August 30, 2010

terimakasih la.

nak cakap banyak pun tak guna. tapi betul la, aku tak patut kutuk lecturer. dah la ilmu murah dia bagi. bayar rm440 dah boleh belajar satu sem. banyak paper pulak tu. tapi orang cakap kalau dah manusia tu tak kemana silap nya. memang tak boleh pertikai. lecturer tibatiba bad mood, tak membantu, student yang kena, jadi mangsa. memang la student sakit hati. nak confront depan depan memang la takut hilang markah. nak bagitau orang lain secara lisan tu dah kira mengumpat. tulis dalam blog tu pun dah kira ok kan. paling tidak tak de la kecoh, kira diari la. bila korang baca blog aku,kiranya korang tengah baca diari aku. macam tu la kiranya. memang la tak boleh marah. tapi kalau over, aku apologize la.

betul, kutuk lecturer tu salah. tapi niat aku nak express kan perasan. mana elok, aku tulis dalam blog lepas tu simpan sorang sorang dengan lepas kena marah aku pergi bagitau si A, si A bagitau si B, si B bagitau si C. sampai junior boleh tahu apa si lecturer buat pagi tu.tu kan dah kira mengumpat. kalau mengexpresskan diri tu salah, takde guna la belajar tinggi tinggi, ada confident level tinggi. sia sia semua tu. lagipun niat nak mengexpresskan diri tu takde kaitan dengan nak kondem lecturer kan?

secara literalnya, aku takde masalah dengan lecturer and penyampaian aku pun semata in a humor punya bentuk. senang cakap, aku tak de kutuk sekeras keras nya. aku tak de mencarut kata lec tu macam ni ,macam ni. lagipun secara basic, semua orang tahu semua lecturer perangai lain lain kan. aku tak salah kan lecturer and aku tak salah kan student. tapi betul, aku agak terlampau bila aku sebut nama tu. part tu aku mintak maaf. aku dah delete nama, dan benda ni takkan jadi lagi. niat lain. lagipun bab halal haram tu secara serius tak patut dipertikai. sangat tak patut. so pada yang offended , aku apologize. dan aku admit, aku repeater, aku budak extend, so aku LOSER.and thanks atas komen bernas. nak balik raya karang, aku apologize la dekat lecturer tu karang.

No comments:

Post a Comment