Thursday, August 5, 2010

T.T

pernah tak korang pergi kelas, then ada quiz pop. mesti pernah kan? oke, aku tak kisah. pernah tak, lecturer korang datang kelas cakap esok saya nak buat quiz. mesti pernah kan? pernah tak lecturer korang datang cakap saya nak buat quiz esok, tapi tak buat. postpone next class pun tak buat lagi. postpone lagi pun tak buat lagi. tapi yang letihnya tiap tiap kali kelas dia cakap nak buat, so korang mesti la dah tepi bukak buku. mesti pernah kan? aku tau tapi aku tetap nak cakap. aku pernah jugak. paper heat transfer paper yang agak kritikal la untuk budak budak fakulti kimia. rate budak fail paper ni agak banyak la. rata dapat C cukup cukup lagi la banyak. quiz satu dia buat haritu senang. tapi aku salah satu part dekat convert 6mm kepada meter. aku gatal tulis 0.06m padahal 0.006m. kalau dah bijak sangat macam ni la. so, situ salah.bila situ salah semua salah.step dah betul. dalam hati fikir, celaka celak celaka sebab tak perasaan 6mm. aku nampak 6cm. haih.

lepas tu nak buat quiz dua minggu ni jugak. dia cakap esok, aku study sampai tepu.oke tak jadi. then esok lagi sekali, aku study lagi sampai tengah malam pun kensel. so harini dia nak buat. aku study lagi.otak tepu gila. dah tu kena buat analisis lagi. study untuk quiz analisis harini jugak dengan buat asaimen. yeah, aku rajin gila. tapi benda jadi celaka gila bila, semua tu jadi tak guna sebab kau jaga lewat sangat sampai tak bangun pergi kelas. aku tak bangun pergi kelas. celaka betul. aku bagun dah pukul 9 lebih. dalam kepala dah fikir, puhh mintak mintak quiz batal. dengan air liur basi kat tepi mulut aku mesij bain tanya quiz. sekali dia reply ada. dah la ada, masuk pulak benda yang aku baca sampai tepu tahap dewa tu pulak. aku rasa nasib macam fuck gila kejap. kejap je la. then, biasa la tidur balik.apakedehal nak fikir panjang. analisis memang tak pergi la. mata dah merah gila. aku tunggu kawan aku beli eyemore. masuk lab petang ni pakai ray ban merah pun bergaya jugak. nasib baik yan dah hantar asaimen. sedap jugak la hati aku ni. yang terguris pun dah siap tampal plaster dah. takde la luka sangat. tapi rasa celaka gila la, kenapa time harini jadi pulak quiz dia. buat letih aku baca je.

haih, nasib badan la.

2 comments: