Friday, October 29, 2010

045.

mula mula aku nak cakap,

"FUCK U ."

eh chop chop, nak sensitif apahal bukan kat korang , tapi err laptop aku baru kena curi.celaka punya pencuri. FUCK U, double,triple, quadraple semua aku bagi. hah, makan la semua fuck tu sampai habis. tak berkat langsung aktiviti jahanam dia tu. apa nak jadi ntah.

oke, setel bab lepas geram. aku kan penyabar. pagi tadi aku pergi hiking dekat bukit mertajam, so sebab aku pun macam post before ni jugak, feeling tetap sama. feeling malas nak taip banyak. lagi pun ada orang cakap,

"picture talks",

kemain lagi ayat, aku pun lupa sape cakap. tapi aku yakin tu bukan aku main tulis, gerenti. trut me on this. ewah, kemain lagi speaking. oke, layan gambar gambar tak lawa tu. zassss.

*kemain semangat aku warm up kat belakang tu. baju hitam pakai spek hitam tu danial, housemate aku. takk dia tak buta, jangan tanya apasal dia pakai spek.

* oke, ni aku dari belakang. kemain lawa lagi kasut kan. dari belakang dah nampak macho aku kan kan? tough kemain. ehem

*err, ni view dekat top. aku? err atas faktor faktor tertentu aku malas nak sampai top. jauh kemain, aku panjat 3/4 je. tu pun dah berejam.

*ni gambar lepas sampai bawah, semua stok camwhore je. aku je stok malu malu kucing menyorok masa ambik gambar. i pemalu oke.

*tapi lepas kena hasut, tunjuk la muka lebih sikit. sikit je pun.


notakaki: lepas turun tu sumpah rasa kecewa sebab tak dapat tawan bukit tu. padahal suku je pun lagi. frust kemain aih. next time la panjat. nak join roger gua. babai

No comments:

Post a Comment