Monday, October 25, 2010

fake tak awesome

.

biasa la kan kalau dah tidur petang, mesti la problem nak tidur malam. so gua dah sah sah la bosan gila kan sekarang ni. bila dah bosan, mesti gua kena mengarut sepatah dua kan? alahh macam tak kenal gua pulak kan. gua rasa gua nak cakap pasal seksualiti. kemain lagi topik dia. sebab gua nak cakap pasal lesbian bukan pasal gua rasa nak kondem orang,bukan bukan. tu alasan tak boleh pakai. tapi sebab gua baru habis tengok drama " The L Word " season one yang gua ambik dari wafiy. stori pasal lesbian life, kemain lagi dramatic story dia. susah jadi lesbian ni kalau nak tahu. gua tengok pun kesian. ish ish ish.

lagipun gua rasa, lesbian cool sebab dorang tak peduli orang. most la kan. gua pun tak suka fake fuckers yang konon konon open boleh terima semua, depan kata lesbian oke, tapi belakang kutuk lesbian. gua bukan nak backup lesbian apa la. gua cuma nak cakap kalau betul lu tak fake, kalau betul lu open, fikir la luas sikit. just sebab lesbian , takkan nak kena disciminate. tak kena gaya langsung. tak cool betul bila tengok jessica hilang kawan sebab mengaku lesbian, kesian kesian. fuck off posers.

notakaki: kebetulan gua bosan, gua nak wish selamat harijadi ke 20 la untuk si zharif darfiq yang gua panggil mok , paan balak si ritaelfera dengan nay si kawan sabrina. gua dah lama 20 dah, korang baru lagi.hohh, gua abang, korang adik adik. nanti respek gua sikit okey.

No comments:

Post a Comment